ويژگي هاي جديد WatchOS 7 كه دوستداران Apple Watch را متحير خواهد كرد

۶۶ بازديد

WatchOS 7 اخيرا ويژگي هاي جديدي ارائه داده است كه در ادامه به بررسي چند موردي مي پردازيم. بر آورد ساعتي خواب شما، طراحي و شكل ظاهري جديد، راهنماي تناسب اندام و برخي ديگر از بروزرساني موجود هست. در كنفرانس اخير WWDC 2020 برخي از اين ويژگي ها رو نمايي گرديد. متاسفانه فقط برخي اين اين ويژگي ها براي اپل واچ سري 3 سازگار خواهد بود و برخي از آنها منحصر براي سري 5 خواهند بود. در ادامه به شرح آنها خواهيم پرداخت.

برنامه اي كه مدت خواب شما را ضبط مي كند

كاربران Apple Watch نهايتا مي توانند بدون نصب برنامه مجزا به ساعت هوشمند خود مدت خواب خود را ضبط كنند. ساعت اپل همچنين اين كمك را به شما مي كند كه تا به موقع بخوابيد و خواب آرام داشته باشيد. به اين منظور اپل واچ از سنسورهاي حركت و ضربان قلب استفاده ميكند و شما ميتوانيد هنگام صبح گزارشي از خواب خود را داشته باشيد. البته بايد هنگام خواب  30 درصد شارژ داشته باشيد.

تمرين و برنامه تناسب اندام جديد

در كلاس زومبا و يا جايي كه شما تحرك زيادي داريد ممكن است كمي مصرف كالري شما بيشتر نمايش داده شود. در اين سري ساعت اپل عملكرد و هم افزايي به ليست Watch شما اضافه شده است. به اين ترتيب ، الگوريتم Watch طوري تنظيم مي شود كه گزارش دقيق تري از كالري مصرف شده را به شما ارائه مي دهد.

دوچرخه سواران هم مي توانند با استفاده از ناوبري جديد اپل مپ زمان دقيق تا مقصد و جالبتر تعداد تپه ها را مشاهده كنند. برنامه Activity ، كه شامل فعاليت روزانه شماست در WatchOS 7 مجددا ارائه شده است. البته بهبود ها و بروزرساني هايي دارد و بيشتر روي موارد آماري و شهودي و ارائه گزارش به صورت جامع تر كار شده است.

 

WatchOS 7 شما را در مورد شستن دست راهنمايي مي كند

WatchOS 7

اين روزها شستن دست از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. ساعت اپل از سنسورهاي حركتي و ميكروفون استفاده مي كند تا شما بفهمد هنگام شستن دستان خود زمان و حركت كافي را رعايت كرده ايد. اگر اين موارد را رعايت كنيد يك تايمر شمارش معكوس از 20 ثانيه را شروع خواهد شد و حتي اين برنامه به محض ورود شما به خانه مي تواند به شما ياد آوري كند كه بايد دستانتان را بشويد.

ساير امكانات بهداشتي

WatchOS 7 اگر شما هدفون متصل به گوشي داشته باشيد به وسيله برنامه Noise هشدار صوتي به شما مي دهد. جالب تر از اين مورد امكان ديگري است كه سر و صداي محيط اگر به حدي باشد كه بر كاهش شنوايي تأثير بگذارد مجدد شما را مطلع مي كند. البته اين اندازه گيري ميزان سدا با هر چهار وسيله هدفون از iPhone يا iPod يا Apple Watch انجام مي پذيرد. هشدار بعدي زماني داده مي شود كه شما بيش اندازه استاندارد از هدفون استفاده كرده باشيد.

يكي ديگر از معيار هاي كه به سلامت شما كمك مي كند ميزان حركت كاربر و وضعيت قلبي و عروقي كاربر است. طي مرور زمان سن و موارد ديگري كه بر تعادل و نحوه حركت كاربر اثر ميگذارد. اين تغييرات توسط سنسور هاي حركتي ساعت اپل و آيفون شما ثبت مي شود. اين كار عملا شبيه سازي “آزمايش پياده روي 6 دقيقه اي” كه در آزمايشگاه ها انجام مي پذيرد است. اين اطلاعات تا حدي دقيق هست كه كاربر بتواند آن را با پزشك در ميان بگذارد.

شما مي تواند صفحه هاي جديد را پيدا كنيد و آنها را به اشتراك بگذاريد

در اين سري ساعت اپل قدري امكانات و سفارشي سازي بيشتر شده است. تغييرات بيشتر در قاب ها تغيير در نحوه مشاهده ايميل ها و رسانه هاي اجتماعي شما و اشتراك گذاري آنها از مواردي است كه اضافه شده. مورد ديگر Chronograph Pro كه داراي يك تاچ متر سنج آنالوگ كه سرعت و مسافت را اندازه گيري مي كند. تغييرات ديگر مربوط به برنامه دوربين ، برنامه خواب و ميانبر هاي اپل است.

fob ساعت شما را به كليد اتوموبيل تبديل ميكند

با به روزرساني ها ، Apple Watch شما مي تواند مي تواند به عنوان كليد اصلي خودرو شما عمل كند. اين امر توسط برنامه Wallet امكان پذير خواهد بود و فعلا با خودرو BMW سازگار است. اين ويژگي تنها در Apple Watch Series 5 و بالاتر قابل استفاده خواهد بود. البته به فرض اين كه در پاييز سري 6 ساعت اپل را نمايي شود.

ساير ويژگي هاي iOS

  • امكان پاسخ خودكار به پيام ها توسط ساعت اپل.
  • خواندن متون توسط “سيري” و انتشار در هدفون.
  • برنامه ترجمه كه امكان ترجمه مكالمات را به شما مي دهد.

منبع :https://www.phoenixmobile.store/watchos-7-features/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.