كدام برنامه هاي maغير مجاز مي باشد و iOS در حال جمع آوري اطلاعات شما هستند؟

۲۹ بازديد

maغير مجاز مي باشد and iOS apps collecting data موضوعي كه اين روزها در بيشتر سايت هاي خبري به چشم مي خورد. همواره برداشت اطلاعات از دستگاه هاي اپل در برنامه هاي مختلف چالشي جهاني بوده و هست. با ادغام هر چه بيشتر تكنولوژي با زندگي روزمره بشر امروزي حساسيت اين موضوع بيشتر و بيشتر مي شود. اما سوال اين است كه آيا تا به حال به اين موضوع  فكر كرديد برنامه هاي maغير مجاز مي باشد و iOS 14 چه اطلاعاتي را از دستگاه شما جمع آوري مي كنند؟ از اين پس كاربران خواند توانست قبل از بارگيري برنامه اين موارد را بررسي كنند. شركت اپل از توسعه دهندگان نرم افزار خواسته تا اين اطلاعاتي را كه از كاربران جمع آوري مي كند را اطلاع رساني كنند. 

ادامه مطلب : https://www.phoenixmobile.store/maغير مجاز مي باشد-and-ios-apps-collecting-data/

بررسي كنسول بازي سوني PlayStation 5 يا PS5 در دو دقيقه

۲۶ بازديد

بررسي كنسول بازي سوني PlayStation 5 يا PS5 در دو دقيقه

بي شك صحبت در مورد PS5 مي تواند سخت باشد. محصولي كه طرفداران بسياري دارد و مي تواند اين موضوع را در كيفيت بالاي آن دانست. شركت سوني يكي از پيشگامان توليد كنسول هاي بازي است كه با اين محصول خود نيز سهم قابل توجهي را به انحصار خود در آورده است. اما وقتي در مورد اين دستگاه صحبت مي كنيم شما يك كنسول بازي در مقابل خود دارد كه 1 ترا حافظه سريع از نوع SSD دارد. اين محصول دو نسخه بلوري و ديجيتال دارد.

PlayStation 5 در ابعاد 260 * 104 * 390 ميلي‌متر و 4.5 كيلو گرم وزن طراحي شده است. حافظه رم اين محصول 16 گيگ است و دستگاه با پردازنده 8 هسته اي ذن مجهز شده است. خروجي تصوير اين دستگاه 4K – 8K است و از درگاه HDMI براي اتصال و ارسال تصوير استفاده مي كند. اين دستگاه به وسيله درگاه USB تعبيه شده مي تواند به هارد اكسترنال هم متصل شود. در ادامه به شرح كاملي از اين محصول خواهيم پرداخت.

 

ادامه مطلب : https://www.phoenixmobile.store/product/ps5-playstation-5/

اگر آيفون داريد اين روش ها را مرور كنيد. ترفند هاي كاربردي آيفون 2020

۱۹ بازديد

آيفون داراي تعداد زيادي ترفند و روش براي استفاده كاربران بوده و هست. موبايل فونيكس برخي از آنها را با عنوان iPhone tricks 2020 گردآوري كرده است. اين امكان بعد از انتشار iOS 14 موارد زيادي در خود گنجانده است. حتي برخي از امكانات باعث شد بحث هاي زيادي هم در اين راستا به وجود بيايد. برخي از كاربران اين موارد را تاثير پذيري آيفون از اندرويد دانسته و از آن انتقاد كرده اند . در ادامه به برخي ترفند ها و روش هاي كاربردي كه مي تواند براي كاربران آيفون خوش آيند باشد خواهيم پرداخت.

موضوع زير مي توانيد جالب باشد : مشكلات iOS 14 و روش حل برخي از اين مشكلات

 

چگونه باتري گوشي خود را سريع شارژ كنيم

اولين مورد در ليست iPhone tricks 2020 به اين منظور شما مي تواند گوشي خود را در حالت پرواز قرار دهيد. البته اين موضوع مختص آيفون نيست . اتفاقي كه در اين حالت مي افتد اين است كه گوشي تمامي موارد ارتباطي خود مانند داده همراه، بلوتوث، واي فاي و مكان ياب را خاموش مي كند. البته در نظر داشته باشد كه تمامي برنامه هايي كه از موارد استفاده مي كنند كار نخواهد كرد. براي اين منظور از قسمت تنظيمات (Settings) حالت پرواز (Airplane Mode) را روشن نماييد. فراموش نكنيد بعد از قطع شارژ از همين مسير اين ويژگي را خاموش نماييد. فراموش نكنيد اين امكان براي تمامي گوشي هاي آيفون موجود است.

 

ادامه مطلب در لينك زير : https://www.phoenixmobile.store/iphone-tricks-2020/