مشكلات iOS 14 و روش حل برخي از اين مشكلات

۴۳ بازديد

با انتشار iOS 14 امكانات زيادي به به اين سيستم عامل اضافه شد. اما اين تغييرات بدون ايراد نبود و براي خود ليستي با عنوان iOS 14 problems به جاي گذاشت. ايرادهاي iOS14 براي كاربراني كه با نسخه بتا كار كرده بودند جديد نبود. از جمله مواردي كه كاربران را شاكي كرده بود قطع و وصل WiFi ، موارد مربوط به باتري و برخي تنظيمات بودند. در ادامه برخي از مسير هاي كه اين موارد را حل مي كند را شرح خواهيم داد. براي بروزرساني ابتدا به مسير زير رفته و آخرين ورژن را نصب كنيد :

Settings > General > Software Update > Download and Install

درصورتي كه نمي توانيد ios14 را نصب و يا بروزرساني كنيد

براي نصب و بروز رساني بايد توجه داشته باشيد كه شما نياز به فضا كافي براي دانلود داريد . همچنين باتري گوشي نيز بايد شارژ كافي داشته باشد تا در هنگام نصب به مشكل بر نخوريد. در صورتي كه نسخه بتا در گوشي نصب شده باشد امكان بروزرساني براي شما وجود نخواهد داشت به اين منظور از مسير زير اين نسخه را حذف نماييد:

Settings > General > Profiles

مشكل اضافه كردن و يا ويرايش ابزارك ها ( ويجيت ها )

ابزارك هاي iOS 14 مهم ترين و برجسته ترين قسمت بروزرساني اين سيستم عامل هستند. اما ويرايش و اضافه كردن اين ابزارك ها براي برخي كاربران دشوار است. بايد بگوييم اين مشكل يكي از مشكلات iOS 14 است. اين مشكل در هنگام اضافه كردن ابزارك برنامه جديد هم به چشم مي خورد. براي حل اين مشكل بايد اصولا بايد منتظر بروزرساني و حل اين مساله از طرف اپل بود. اما براي استفاده موقت ميتوانيد برنامه مورد نظر را باز كنيد كمي با آن كار كنيد و سپس آن را ببنديد. هم اكنون علامت + انتخاب كنيد و ابزارك مورد نظر را جستجو كنيد.

 

ادامه مطلب : https://www.phoenixmobile.store/ios-14-problems/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.