شركت سوني نمايي كلي از پلي استيشن 5 را رو نمايي كرد PlayStation 5

۸۷ بازديد

 PlayStation 5 شركت سوني نمايي كلي از كنسول 5 را رو نمايي كرد

 

شركت سوني نمايي كلي از پلي استيشن 5 را رو نمايي كرد PlayStation 5

خبر خوب براي گيمر ها منتشر شد و سوني نماي كلي از PlayStation 5 و امكاناتي كه در آن ارائه شده رو نمايي كرد. در ادامه به شكل ظاهري و امكانات موجود در آن خواهيم پرداخت. پلي استيشن 5 داراي يك هسته سياه است كه با لبه هاي سفيد خميده و درخشش آبي خود را به نمايش گذاشته و از بينندگان و شيفتگانش دل ربايي مي كند.

به دنباله فروش بسيار عالي PS4 به همراه گيم هايي مانند – Spider-Man: Miles Morales و Horizon: Forbidden West سوني اعلام كرد كه با PlayStation 5، تا پايان اين سال ميلادي در كنار رقيب مايكروسافت Xbox Series X روانه بازار خواهد شد. اين خبر در حالي منتشر شده است كه هنوز زمان دقيق و قيمت اين محصول ارائه نشده است. هم اكنون مردم بيشتر در مورد ظاهر آن صحبت ميكنند و با وجود نظرات متفاوت بيشتر كاربران پلي استيشن 5 رو بيشتر شبيه روتر WIFI مي دانند. گيم هاي زيادي هم معرفي شده اما دو مورد از آنها بيشتر به چشم مي خورد كه يكي از آنها Grand Turismo 7 و ديگري  Resident Evil 8.

PlayStation 5 شركت سوني نمايي كلي از كنسول 5 را رو نمايي كرد

اطلاعات عمومي در مورد رو نمايي كلي از پلي استيشن 5

پلي استيشن 5 كه قرار است در اواخر سال جاري و هفت سال پس از PS4 به بازار عرضه شود. علاوه بر اينكه تصاوير در آن بهبود يافته است، هارد ديسك سفارشي جديدي را در دل خود جاي داده است. اين مطلب مي تواند حاكي از سرعت بسيار بالاي اين دستگاه باشد. همچنين كتابخانه هاي موجود در اين دستگاه نيز بسيار تقويت شده. جالب است بدانيد كه سوني با PS4 فروش دو برابري در مقابل رقيب خود Xbox One داشت. اما خبري كه مي تواند استفاده كنندگان اين دستگاه را هيجان زده كند سرعت بارگيري بسيار سريع بازي ها در اين كنسول است تا كاربران زمان كمتري براي ورود به بازي منتظر بمانند.

PlayStation 5 شركت سوني نمايي كلي از كنسول 5 را رو نمايي كرد

تغييرات PS5 و چگونگي حضور آن در مقابل XBox

سوني ويژگي هاي جديد سخت افزار PlayStation 5 از جمله 3D Audio و پخش كننده Blu-ray 4K را تقويت كرد است. همچنين گفته شده كه اين كنسول جديد در نسخه اي منتشر خواهد شد كه ديسك درايو ندارد. هر چند هر دو شركت براي زمستان 2020 آماده مي شوند ولي سعي آنها در ترسيع دادن اين فرآيند است . ويروس كرونا و موضوع قرنطينه خانگي بصورت چشمگيري تقاضا را براي اين محصول ها بالا برده است و اين شركت ها را در مقابل ركورد اقتصادي هم مقاوم كرده است. يكي از مواردي كه در مورد پلي استيشن 5 بيشتر از هر چيز از آن صحبت مي شود هارد هاي SSD هستند بايد ببينيم كه تبليغات سوني در مورد سرعت بارگذاري چقدر قابل لمس خواهد بود. چرا كه در اخبار منتشر شده اين دستگاه پيشرفت زيادي در زمينه هاي مانند صدا ، صداي سه بعدي نداشته است.

ويديو اين خبر را تماشا كنيد : https://www.aparat.com/v/nB9Qz

 

منبع خبر : https://www.phoenixmobile.store/sony-gives-first-look-at-the-playstation-5-console-and-games/

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد